ویزا ICT کانادا

ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT 

کشور کانادا مسیرهای مهاجرت کاری و تجاری مختلفی را ارائه می کند و برنامه ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT برای صاحبان مشاغل خارجی که مایل هستند کسب و کار خود را به کانادا منتقل کنند بسیار مناسب است.

در این مقاله شرکت سفر های دانا سعی کرده است ،  جزئیات برنامه ویزای ICT کانادا (Intra Transfer Company Program (ICT))، از جمله الزامات برنامه، مزایا، فرآیند درخواست و راه های اخذ اقامت دائم از طریق ویزای ای سی تی کانادا را مفصل توضیح بدهد . 

ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT چیست ؟

ویزای ICT کانادا یک مسیر مهاجرتی تحت برنامه تحرک بین المللی است که به صاحبان مشاغل و کارآفرینان واجد شرایط اجازه می دهد تا کسب و کارخود را به کانادا منتقل کرده و مجوز کار دریافت کنند. شما می توانید ویزای ICT کانادا و در نهایت اقامت دائم (PR) را از طریق ثبت شرکت در کانادا دریافت کنید. در بیشتر موارد، همسر و فرزندان متقاضی اصلی به ترتیب مجوز کار و مجوز تحصیل دریافت می کنند.

توسعه کسب و کار خود در کانادا مستلزم یک فرآیند قانونی و برنامه ریزی شده است. دریافت مجوز کار و اقامت دائم کانادا در صورت پیگیری ممکن است تقریباً 12 تا 18 ماه طول بکشد.

الزامات ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT

کارآفرینانی که صاحب کسب و کارهای موفق در کشور خود هستند، می توانند برای گسترش تجارت خود به کانادا برای ICT WP درخواست دهند. چندین الزام اضافی وجود دارد که کارآفرینان برای دریافت مجوز کار تحت برنامه ICT باید رعایت کنند، از جمله موارد زیر:

- شرکت اصلی باید حداقل 12 ماه (اما در حالت ایده آل برای حداقل سه سال) قبل از توسعه عملیاتی فعالیت داشته باشد.
- شرکت اصلی باید از نظر مالی سالم باشد و توانایی پشتیبانی ازعملیات خارجی در کانادا را داشته باشد.
- متقاضی که به دنبال ویزای ICT کانادا می باشد باید حداقل 12 ماه در سه سال گذشته قبل از درخواست مهاجرت با شرکت اصلی خود فعالیت داشته باشد.
- شرکت اصلی باید با شرکت در کانادا به عنوان یک شرکت مادر، شرکت تابعه یا وابسته مرتبط باشد.
- فعالیت شرکت در کانادا طولانی مدت و دائم و منجر به ایجاد شغل برای کانادایی ها خواهد شد.